2018. március 9., péntek

Continental**** Budapest - A négy csillagos kényeztetés


 Ép testben, ép lélek tartja a mondás, amivel én maximálisan egyet is értek. Nem csak a külsővel, de a belsővel is törődni kell.  Pont ezért az edzések mellett rendszeresen időt szánok a kikapcsolódásra is, ilyenkor szoktam például szaunázni, masszőrhöz menni. Előző héten volt szerencsém a Continental Hotel wellness és fitness részlegén járni és összekötni a kellemeset a hasznossal.
A négycsillagos konferencia hotel a belváros szívében, a Dohány utcában található, ami szerintem remek választás, hiszen onnan nagyjából minden budapesti látnivaló elég közel van, ha esetleg a vendégnek várost nézni támadna kedve.  

 Már az utcáról is látni, hogy nem akármilyen hotelhez lesz szerencsém, a gyönyörű homlokzattal és a hatalmas forgóajtóval gyönyörű, elegáns hatást kelt és ez az érzés az előtérbe belépve sem változik.  
 Szóval engem már az elején sikerült lenyűgözni, kíváncsian vártam, hogy a wellness&fitness részleg is hasonló hatást kelt-e bennem és annyit előre elárulok: nem kellett csalódnom. 
(Bővebb információk a hotel történetéről, szobáiról, illetve étterméről: http://continentalhotelbudapest.hu/rolunk)




Fitness

 Az emeleti wellness részlegre érve profi csapat fogadott, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. A pultban már ekkora kiszúrtam, hogy protein szeletek és shake-ek közül is bőven van választék, ami egy újabb plusz pont volt nálam. 
 Egy gyors átöltözés után meg is céloztam a fitness részt, előbb a munka, aztán az élvezetek alapon. Ez a rész nem túl nagy, de meglepően jól felszerelt. Több cardio-gép (futópad, bicikli, ellipszis) is a rendelkezésünkre áll, valamint egy kezes súlyok, fekpad, csigás gépek egyaránt. Szinte bármelyik izomcsoportomat le tudtam volna edzeni!


 



Wellness
Miután kipróbáltam nagyjából minden lenti felszerelésüket jöhetett a wellness rész, amit bevallom sokkal jobban vártam.  Ezen a részen ki tudjuk élvezni a finn és az infra szauna, a jacuzzi és az úszómedence nyújtotta örömöket is. Kicsit féltem, hogy a medencében mennyire lesz hideg a víz, de abszolút élvezhető hőfokon tudtam leúszni pár hosszt. A szauna jelenti nálam az abszolút én-időt, mikor semmivel nem foglalkozom, csak kikapcsolom az agyamat és élvezem a meleget és ez itt is tökéletesen működött, bár a mellett nem tudok szó nélkül elmenni, hogy nincs bent egy hőmérő. Ezen kívül semmi másba nem tudtam volna belekötni. 

 Nyáron van egy kinti részleg is, napágyakkal és kinti medencével, amit sajnos ebben a csodásan esős időjárásban nem tudtam kipróbálni, viszont ahogy a staff mesélt róla kedvet kaptam hozzá, így egészen valószínű, hogy nyáron még vissza fogok látogatni hozzájuk!





Masszázs
Pár emelettel lejjebb találhatóak a masszázs szobák, a látogatásom utolsó állomása. Nekem itt kifejezetten tetszett a hangulatos világítás, a sötétebb színek dominanciája. A váróban kellemes fotelekben olvasgathatunk, amíg be nem invitálnak minket az egyik szobába. 

 A masszőröm (Barátki Tünde) megkérdezte milyen masszázst szeretnék, hiszen rengeteg opció közül lehet náluk választani. Vannak arc-és testkezeléseik (pakolások és radírok), van többféle masszázsuk (svéd, aroma-relax, after eight csokimasszás, shiatsu, yumeiho, thai masszázs csak, hogy néhányat említsek), illetve pároknak külön ajánlat a páros fürdős kezelés.
 Én most a relaxáló mellett döntöttem, de Tündi szólt, hogy nyugodtan jelezzem, ha valahol mégis erősebben igényelném.  A következő egy órában, mintha kicseréltek volna, a kellemesen melegített olaj és a profi mozdulatok teljesen ellazítottak.  Jobban nem is zárulhatott volna a napom!

 



Mindent összevetve csakis ajánlani tudom a helyet, hiszen remekül éreztem magamat, köszönhetően a remek csapatnak, a hotel hangulatának és felszereltségének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése