2017. december 2., szombat

Hot Men Dance

Tegnap este egy nagyon kedves barátnőm kíséretében, eljutottam a Hot men dance egyik budapesti előadására. Régóta követem a csapatot, de valahogy sosem jutottam el addig, hogy élőben is megnézzem őket, de ezt kár lett volna kihagyni.

21230783_1320322378066796_4866843486819758622_n.jpg


A csapat 2012-ben alakult, ekkor még DirtyParadise néven és csak később változtatták Hot men Dance-re. Nem csak hazánkban, hanem Európa több városában is megmutathatták már tudásukat, mindenhol elnyerve a női szíveket. Kelet-európában ilyen kategóriában még senki nem jutott el ilyen szintig, hiszen a srácok minden évben új témájú produkcióval rukkolnak elő.
Az első téma mi más lett volna, mint maga a Magic Mike film, amivel a revü tánc igazán divatba jött. Ezt követte a Twilight Night show, aminek az Alkonyat filmek adták az alapját, de voltak ők már Bosszúállók is. (Nagyon sajnálom, hogy arról lemaradtam, mert hatalmas Marvel rajongó vagyok..)
Az idei évben Las Vegas kapta a főszerepet, de ahogy a beszámolómban is olvashatjátok majd, volt itt minden. ;)

21192839_1322294194536281_4233526595315770044_n.jpg

Az előadásnak a Nyugati térnél lévő Remix klub adott helyet, ahova mi háromnegyed 6-kor érkeztünk, de már így is álltak előttünk páran a beengedésre várva. A helyünkre Gerard, az egyik fellépő kísért, egy (fél)pohár pezsgő kíséretében. Mivel érkezési sorrendben ültettek le minket, ezért mi barátnőmmel az első sorban, nagyjából 15 centire a színpadtól foglalhattunk helyet. Mondanom sem kell, mennyire hibátlan közelségben voltak így a fiúk.
Elméletileg 7-kor kezdődött volna a műsor, de azért arra számítani lehetett, hogy egy félórát arra rá kell számolni. Amíg vártuk a kezdést retro zenék mentek, szerintem itt lehetett volna bármi szexibb zenét betenni, hogy hangolódjunk, mert így negyed 7-től, nagyjából fél8-ig nekem kicsit sok volt a 70-es,80-as évek zenéje.
Aztán végre megjelent, a konferanszié, aki sikeresen fokozta a hangulatot, majd elmondta a szabályokat:
  • mindent a szemnek és mindent a kéznek;) (szerintem mindenki kedvenc szabálya lett)
  • vetkőztetni nem ér
  • fényképet és videót készíteni szigorúan tilos

Sweet dreams are made of these 


A fiúk eszméletlen profik voltak, nem szeretnék kitérni az összes jelenetre, csak a kedvenceimre, hogy azért maradjon, meglepi is, ha esetleg ellátogatnátok az előadásukra.
Az igen hamar eldőlt, nagyjából a műsor 10. percében, hogy az én kedvencem Carlos lesz, aki elsőként papnak öltözve jelent meg a színpadon, kezében két gyertyával. Majd a hangfalakból megszólalt Marily Manson, Carlos a nyakkendőjéből pórázt varázsolva sétáltatta a felhívott hölgyet, majd táncolt, vetkőzött, én még oda is szóltam barátnőmnek, hogy lefordulok a székről, ha magára folyatja a viaszt… erre letérdelt és magára öntötte. Mindenki lelkesen sikított és tapsolt, bár ez az összes produkció alatt jellemző volt.  Szóval Carlos elnyerte nálam a fődíjat, bár nem csak ennél a produkciónál, mert imádtam többek közt cowboyként és tengerészként is. A mozgása mellett a mimikái miatt is lett számomra megnyerő, végig flörtölt a közönséggel, elhitted, hogy tényleg élvezi ezt az egészet.

Carlos


You make it looks like it's magic

 Christian Grey sem maradhatott ki a buliból, mondhatni kötelező eleme mindennek, ami erotikus. Nem vagyok nagy rajongója a filmnek és a könyvnek sem, mert vannak ebben a kategóriában klasszisokkal jobbak, de nincs vele bajom. Főleg akkor nincs vele gond, mikor ezek a srácok az orrod előtt jelenítenek meg belőle kis jeleneteket. Itt mondjuk szívesen lettem volna a szerencsés lány helyében, de melyikünk nem nézte volna szívesen, ahogy felettünk táncol egy ilyen pasi?

21761427_1332301716868862_989923347213926454_n.jpg

Am I sexual? Yea-eahh! 

 Bár nagyon szeretem a Backstreet Boys-t sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen előadáson felhangozhat, de mekkorát tévedtem. Amint elindult az Everybody szerintem majdnem mindenki énekelte és éljenzett, majd a fiúk is megjelentek, amitől még nagyobb lett a lelkesedés. Ha tegnap este előtt valaki azt mondja erre a zenére, hogy dögös, biztosan kinevetem, de sikeresen bebizonyították, hogy ha 5-6 kidolgozott testű félisten ugrál a színpadon, valószínűleg a Barbie girl is erotikussá válik.

16113928_1112392738859762_1441274908178553678_n.jpg

Des-pa-cito

Természetesen a nyár legnagyobb slágere sem maradhatott ki. Itt már állva tapsoltunk és táncoltunk mi is. Ekkor állt meg előttem..hát bevallom a nevére nem emlékszem, de a lényeg, hogy megállt előttem, megfogta a kezemet és már fent is voltam a színpadon. Csoportos produkció volt, így nem én voltam egyedüli nő a színpadon, amit nem is feltétlen bánok. Szóval táncoltunk a Despacitora, leellenőriztem, valódiak-e azok az izmok és nagyon jól éreztem magam ott fent. Mikor vége lett a számnak, megköszönte, én is, majd visszaültem a helyemre, kisebb vigyorral az arcomon.

22089379_1950875328523645_7083080243232482801_n.jpg

Sajnos, mint mindennek, az előadásnak is vége lett, pedig még el tudtam volna nézni egy jó ideig. Bevallom, amíg néztem a fiúkat, eszembe sem jutott, hogy videózni vagy fényképezni kéne, de azért most jó lenne vissza nézni és veletek is megosztani, de ha minden igaz, akkor hamarosan felkerülnek a hivatalos fotók az oldalra, abból lehet, hozok majd nektek.
Összességében minden hölgynek csak ajánlani tudom, kortól függetlenül (mármint azért azt a 18-as korhatárt azért tartsuk be :D ), mert nagyon profi produkciót hoz a csapat. Megjegyezném, hogy ezeket a táncokat, akkor is élvezetes lenne nézni, ha felöltözve csinálnák, de azért pár csupasz popsi és kidolgozott izom mégiscsak fokozza a hatást.


Save a horse, ride a cowboy! 


Végül szeretnék pár tanácsot adni, mielőtt ti is ellátogattok, amiket vagy megfogadtok, vagy nem:
  • ne részegedj le, már a az előadás felére! Ezt két okból se tanácsolom, elsősorban, mert gondolom, másnap is szeretnél emlékezni erre az élményre. Másrészt, ha esetleg kiválasztanak a lányok közül és felvisznek a színpadra, hidd el nem szexi, mikor alig állsz a lábadon és majdnem a szék mellé ülsz.
  • Ne a legkisebb ruhácskádat vedd fel...vagy legyen rajtad szexi bugyi és ne legyél szégyenlős. Ismét csak azért tanácsolom, mert ha felvisznek a színpadra és ide-oda dobálnak, az egész közönség a te pucér hátsódat fogja bámulni.. és az csak a jobbik eset, ha csak popsit villantasz, van, hogy az a bugyi elcsúszik..
  • Ha már felkerültél a színpadra ÉLVEZD KI! Ne csak ülj ott, mint matek érettségin a diáklány, hiszen ez nem mindennapos élmény, bulizz, érezd jól magad!
Remélem tetszett a beszámolóm és esetleg ti is ellátogattok egy előadásra. Egy biztos: nekem nem ez volt az utolsó! ;)


A képeket a Hot men dance hivatalos facebook oldaláról hoztam nektek, amelyet az alábbi linkre kattintva érhettek el: https://www.facebook.com/hotmendance/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése