2018. január 3., szerda

Fitt n Dance 3 hónap távlatából

Még október elején írtam nektek az első Fitt n Dance-es élményeimről (itt) és úgy gondoltam, hogy nagyjából 3 hónap elteltével ideje lenne egy kicsit komolyabban is foglalkozni velük. Míg az első bejegyzésemben csak arról írtam, hogy miből is állt az óra és ez mennyire tetszett nekem, most arról mesélnék nektek, hogy miért is éri meg csatlakozni hozzánk.
Azt már előzőleg is elmeséltem, hogy az óra két részre van osztva. Míg Peti az elején megtáncoltat, megugráltat minket, addig Ádi sajáttestsúlyos edzéssel izzaszt. Ezzel a kombinációval az állóképességünk és az izmaink is fejlődnek az edzések során.  



 Szerencsére nagyon jó kis társaság jött össze az elmúlt hónapok során, így az esti mozgás mindig jó hangulatban telik. Ehhez persze elengedhetetlen a jól összeválogatott zene és a fiúk személye, hiszen elég álszent dolog lenne azt mondanom, hogy a két pasi egyáltalán nem motivál, hogy este általában második edzésként még lemenjek a Roxy Stúdióba. Na persze ez nem azt jelenti, hogy csak ezért járunk le, higgyétek el, hogy ha rendesen végzitek a feladatokat,  szinte időtök sincs a szemlegeltetésre.
Már az első körben Petinél is rendesen meg szoktunk izzadni, nem kímél minket. Néha könnyebb, néha nehezebb tánclépésekkel szokta az ugrálós, dinamikusabb gyakorlatokat, de az izzadás már az első félidőben is garantált.
Egy-egy ilyen móka során nagyjából 500 kalóriát égethetünk el (persze csak akkor, ha tényleg mindent bele is adunk a gyakorlatokba!) - ami ha azt nézzük, hogy egy igazi tüdő-kiköpős 40 perces futásom alatt nagyjából 350 kalóriát égetek, és közben egyáltalán nem szórakozom jól, lássuk be elég jó. - Tehát miközben latinos dallamokra jól érezzük magunkat, több kalóriát vesztünk, mint egy szenvedős cardio-edzés alatt. Azért ez egészen jó kis motiváció, nem? :)
Ami még nem elhanyagolható információ ezzel kapcsolatban, hogy az edzés utáni órákban is bőven égnek még azok a feles kalóriák, hiszen Ádi edzése intenzív és a 4 körös ismétlések között maximum fél perc pihenőt, míg a különböző gyakorlatok között maximum egy perc pihenőt tartunk. Ez pedig még az edzést követő órákban is pörgeti az anyagcsere-folyamatokat.  Lényegében az óra második fele egy „laza” HIIT (magas intenzitású intervallumedzés).  Persze ettől nem kell megijedni, hiszen mindenki a saját tempójában csinálhatja, valamint sok gyakorlatnak a könnyített változatát is be szokták mutatni, így mindenkinek biztos a sikerélmény!

Mostanság ráadásul a fiúk rászoktak a különböző kihívásokra, van havi kihívás és vannak az órákon kis mini-challenge feladatok is, amiket általában az edzések végére tartogatnak, így plusz löketet adva az utolsó gyakorlatokra. A nyertest kisebb-nagyobb ajándékokkal szokták jutalmazni ösztönzésül. Szerintem ez kifejezetten jó ötlet volt a fiúktól, mert a versenyszellem sokat ki tud hozni az emberből és az óra végére sem veszítünk a lendületünkből, sőt ilyenkor talán még jobban megnyomjuk.

Emellett a Fitt n Dance oldalán elindult a Kukta Kukik főző műsora is, nagyjából heti rendszerességgel szórakoztatnak minket élő bejelentkezéssel. Bár a sűrű időbeosztásuk nem mindig engedi (nem kevés próba, szervezés, fellépés és egyéb elfoglaltságok mellett ez lássuk be érthető), mégis mindig igyekeznek erre is időt szakítani.
Ilyenkor általában könnyen elkészíthető és diétába is beleillő vacsorát készítenek, mindezt rendkívül szórakoztató módon.  A recepteket általában előre megosztják velünk, így akár együtt is főzhetünk a fiúkkal. (Az egyik receptet én is megcsináltam: itt)
És ha már ételekről van szó, a Fitt n Dance csajok bármikor bizalommal fordulhatnak Ádámhoz táplálkozási tanácsadásért is.
Mindent összevetve a Fitt n Dance elég sokrétű szolgáltatást nyújt a lányoknak, szóval megéri csatlakozni a csapathoz!

Amit én a Fitt n Dance-nek köszönhetek:

  Szociálisabb lettem, lettek új barátnőim
Jobb lett az állóképességem
Fejlődött a ritmusérzékem (szeretném ezt hinni :D ) 
Motiváció (pl. a havi kihívásuk hatalmas löketet adott így a decemberi zabálós időszakra)
Lett egy zseniális személyi edzőm az órákon kívül is, amiért rendkívül hálás vagyok


A bérletes lányok is meséltek, hogy miért is választották a FnD órákat:


"Imádok táncolni elsőre ez volt a fők ok, amiért elkezdtem járni a Fitt n Dance edzéseire. Ez az edzésforma nagyon jól kombinálja a táncot, a funkcionális edzéssel. Nagyon élvezhető és szuper a hangulat minden órán." - Móni

" 10 évig táncoltam, 7 éve zumbázok, így az életem része a mozgás. Mindig kipróbáltam újabb és újabb mozgásformákat, hogy bővítsem a tudásomat és új embereket ismerhessek meg. A Fitt n Dance azért tetszett meg, mert ahogy a nevében is benne van: táncos edzés. Ráadásul latin stílus, ami nálam a favorit. Külön tetszik, hogy az óra második felében a problémás területeket formáljuk/faragjuk le. Ezt otthon nem csinálnám magamtól! :D" - Márti

" Én azért választottam a FnD-t, mert ki akartam próbálni ezt a mozgásforma kombinációt, amit a fiúk ígérnek. Bevallom, szerepet játszott az is, hogy ki ne akarná őket figyelni egy órán keresztül? Az elsó pár óra után azonban rájöttem, hogy a Fitt n Dance összehasonlíthatatlan minden eddigi általam kipróbált csoportos órával, legyen szó akár zumbáról vagy aerobicról. Itt mindkét edző külön odafigyel az emberre és kijavítja, ha rosszul csinálja a feladatsort. Végtelen türelmet tanúsítanak felénk és sosem érzi azt az ember lánya, hogy csak kényszerbűl kedvesek. A másik fontos szempont maga a csoport. Hihetetlen érzés úgy elmenni edzésre, mintha csak a csajokkal mennénk táncolni. Senki nem érezteti a másikkal, hogy nem odavaló vagy, hogy szánalmas a próbálkozása. Ki kell javítanom magam : ez nem csoport, hanem csapat. Minden egyes tag segíti a másikat, akár fizikálisan, akár lelkileg. De leginkább az tetszik itt, hogy az ember bárja a napokat, amikor edzés van és nem kényszernek éli meg." - Tündi

"Én azért válaszottam a Fitt n Dance-t, mert érdekelt, hogy milyen lehet. Sosem voltam semmilyen edzésen, de már az első óra után megtetszett a dolog. Nem unalmas az óra, a csajo és az edzők is jófejek. Szeretek ide járni, bár az elején voltak kétségeim, hogy ide való vagyok-e vagy, hogy fog-e ez menni, de az edzők bátorítottak, hogy fel fogok fejlődni a csoporthoz." - Klaudia 

"Az első óra számomra nagyon nehéz volt, de a srácok nagyon rendesek és nem az a céljuk, hogy kinyírjanak. Segítenek és figyelnek ránk. Nagyon jó a hangulat! :D Én már bérletet is vettem és heti kétszer járok. Imádom! Csak ajánlani tudom. ;) " - Vivi



Ha esetleg ez még mindig nem elegendő érv amellett, hogy heti kétszer kedved legyen mozogni, akkor ezek a képek és a videó biztosan meg fog győzni;) 





Fitt n Dance facebook oldala: itt


Ha ez a cikkem tetszett, őket is ajánlom:
Hot Men Dance


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése