2019. február 3., vasárnap

Második hét - csak pozitívan


Sziasztok!
Ha vasárnap, akkor bizony hétösszegző! Eléggé vegyes hétre sikeredett ez most, de minden jó, ha a vége jó, nem?!

A hetem egyik legmeghatározóbb része az volt, hogy végre-végre elkezdtem a pózolás órákat. Az első benyomásaimat olvashattátok facebookon, de röviden: rémes volt. Mármimt maga az óra jó hsngulatban telt, csak a teljesítményem volt (számomra) kritikán aluli. Sejtettem, hogy nem lesz egy leányálom a dolog, de magamhoz képest is szörnyen ment. Én meg olyan vagyok, aki az ilyet eléggé nehezen éli meg. De nyugalom, már túl vagyok rajta! :D 
A második óra már sokkal pozitívabbra sikeredett. Reni rettentő türelmes, nagyon jó tanár és a pózolás mellett rengeteg tanácsot is ad, szóval a bénázásaim ellenére is tudom, hogy 3 hónap alatt még belőlem is képes lesz kihozni a legjobban ezen a téren! 
Jövő héten beszerzem a szandálomat is, hiszen minél hamarabb el kell kezdenem, megszokni az abban való mozgást. Már nagyon várom a kis szépséget!

Az edzéseimet továbbra is imádom, jelenleg elkezdtünk egy kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni a felsőtestemre, mert arra van most szükség. Illetve a héten sikerült letudnom két aerob edzést, illetve ma egy crossfitt edzést is. Utóbbiról csak annyit, hogy ez két okból történhetett meg:
1.       Így Ádám engedélyezett egy Healthy Kitchenes mogyikrémes protein palacsintát.
2.       Sulis óra volt, szóval nem sok választásom volt. :D
Azt mondják, hogy ne ítélkezz, amíg nem próbáltad. Próbáltam és soha többet nem szeretnék crossfitt terem közelébe se menni. :D Minden lenézés, fikázás nélkül mondom mindezt. Szimplán nem ez az én sportom. Viszont legyünk pozitívak, ez így igazából 3 aerob volt a hétre és nyertem vele egy finom kajálást!

Az étrendem egyelőre változatlan, mivel erre is remekül reagál a testem, szóval teljesen jó ez így egyelőre. Igyekszem tartani magamat a sémához, amit előre összeraktam, mert borzasztóan utálok makrókat számolgatni és ha nem térek el tőle, akkor azzal már nem kell foglalkozni. 
Éljen a lustaság! 😅

A kedvem jó, nem vagyok fáradtabb, mint általában, szóval eddig minden stimmel. Vagyis a héten volt egy rosszabb nap, mikor hiába volt magas ch-s nap, borzasztó volt a közérzetem és egésznap éhesnek éreztem magam. Valószínű amúgy, hogy front vagy valami volt, mert nem én voltam aznap az egyedüli hisztis. Másnapra semmi bajom nem is volt!


Lelkesedés: töretlen!
A hét legjobb étkezése: a mai mogyikrémes palacsinta egyértelműen verhetetlen! 
A hét legnagyobb kihívása: az első pózolás 
Jövő heti célok:  megtanulni szépen járni az új szandálban, illetve megtanulni normálisan széthúzni a hátam.😱.keményebb felsőtestedzéseket nyomni💣 és tartani a 2 aerob edzést!!!


 Hamarosan újra jelentkezem, addig is puszi nektek!💋


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése