2019. február 24., vasárnap

3-5. hét - Fogy az idő


Sziasztok!
 Hát így az 5. hetem végre csak sikerül bejelentkeznem ide is.. 
Hiába terveztem én úgy, hogy majd minden héten írogatok, nem igazán úgy alakultak a napok és hát ezerfelé állt a fejem.  Na, de majd most! :D


Az utolsó bejelentkezésemkor kezdtem meg a pózolást. Azóta sokat fejlődtem, de még mindig bőven van hova! Ennek örömére be is szereztem itthonra egy álló tükröt, így itthon gyakorlás közben végre látom a hátamat. Ami nem hátrány, mivel azzal vannak még problémák…de dolgozunk rajta erőteljesen!  Azóta amúgy a szandálomat is sikerült beszerezni, már egészen összebarátkoztunk szerencsére. 
Jövő héten már a bikini is intézés alá kerül, illetve már azt is tudom, hogy ki fogja a sminkemet elkészíteni. Szóval egészen jól állok, ha az ilyen dolgokat nézzük. J

Az edzéseim terén elég sok dolog változott. Kezdjük ott, hogy a régi termünket hátrahagyva, átköltöztünk a Meccába. Bár a régi teremből az emberek azért hiányoznak, az új hely abszolút motiváló, sokkal felszereltebb és egy komolyabb légkör. Szóval egyértelműen jó döntés volt, hogy váltottunk. 
Emellett sokkal nagyobb hangsúlyt fektetünk a felsőtestre, mivel ott kicsit el vagyok maradva. A kezdeti pánik után, már rájöttem, hogy azért nincs nagy gond és megoldjuk! :D 
A válledzések továbbra sem a kedvenceim, de kellenek a nagy vállak, szóval nincs mese nyomatni kell! :P

Ha a diétát nézzük, akkor teljesen, mint egy hullámvasút. Vannak napok, mikor teljesen jól elvagyok, van amikor egésznap ZABÁLNÉK és van, mikor semmi étvágyam nincs. Bár ez nagyban függ az aznapi hangulatomtól is. Persze ettől függetlenül tartom magam az előírt mennyiségekhez, csak van, amikor kicsit hisztisebben reagálok a csirkemell látványára.. :D 

Viszont az biztos, hogy jó úton vagyunk, hiszen néha magam is meglepődöm a változáson. Egyre szebben jönnek ki a vonalak, jóval definiáltabb vagyok és néha már kockákat is látok.. szóval alakulunk!
Amit viccesnek találok, ezért elmesélem az, hogy két tábora van azoknak az embereknek, akik kérdeznek erről az egész versenyzésről:
Az egyik tipikus reakció: Meg kell nyerned! (Csak semmi nyomás😅 )
A másik: Már azzal nyertes vagy, hogy ezt végig csinálod!
Ebben az a vicces, hogy az első táborban vannak azok az emberek, akik nem igazán látnak bele (ezt minden rossz hangvétel nélkül írom) ebbe az egész dologba, a másikban pedig inkább azok, akiket azért valamilyen kapcsolat fűz az edzéshez meg úgy ehhez a világhoz.
Érdekes az, hogy ki hogyan áll hozzá, mennyire más a szemlélet. 

Lelkesedés: Töretlen! (Na jó.. az utóbbi három hétben volt EGY nap, mikor volt egy „hagyjuk ezt a francba” hisztim, de aztán rá pár órára lenyugodtam és túlságosan akarom én ezt ahhoz, hogy pont most hagyjam :D ) 
A 3 hét legjobb étkezése: hát… esetleg a One protein szelet, szülinapi torta ízesítéssel. Ennél jobb szerintem nem volt mostanság. 
Következő heti célok:  HÁT! HÁT! HÁT!

Hamarosan jelentkezem, 
(de instagrammon hamarabb😗 )  

Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése