2019. január 27., vasárnap

Első hét – Minden kezdet nehéz.


 Ígértem nektek, hogy rendszeresen bejelentkezem majd, így hoztam is az első hetem kis szösszenetét.
 Abszolút lelkesen vágtam bele a diétába, az első nap még azt gondoltam, hogy hát ez sima ügy. Hát lentebb elolvashatjátok, hogy meddig tartott ez a gondolat.


Az első nap igazából semmi extra nem volt, de nagyjából erre is számítottam, hogy az eleje még nem okoz majd nehézségeket. Az mondjuk már itt is feltűnt, hogy ezt a napi étel mennyiséget lehet kevesellni fogom.
Másnap egyből bele a mélyvízbe elmentünk mozizni.  A popcorn illat, a nachos és sajtszósz látványa, hát nem volt a legjobb érzés, de legyőztem az akadályt és a film is jó volt (Creed2), szóval büszke voltam magamra teljesen.
A szerdát már vártam, mert bár alacsony ch-s napom volt, nem rizs, hanem édesburi volt a menü. Nos, egészen addig vártam, amíg rá nem jöttem, hogy oké, hogy finom, de az adagom minden csak nem laktató. Vagyis laktat, úgy másfél-két órára. Szóval nagyjából ettől a ponttól kezdve szűnt meg a jóllakottság fogalma számomra. :D Zárójeles megjegyzés, hogy szerda óta az instagram valamiért folyton nutellás palacsintás képeket dobál fel, ami egy külön kínzás. :D

Az edzéseken ugyanúgy 120%-ot próbálok nyújtani, töretlen lelkesedéssel megyek le kora reggel is és nem rinyálok (azt hiszem :D ), hanem megcsinálom. Igazából imádok lent lenni, rendesen várok minden alkalmat, szóval azért ez jó visszajelzés arra, hogy igen, jó úton járok. Van hova fejlődni, szóval sok a meló, de haladunk!
Viszont az aerob edzéseket eddig se szerettem és ez a hét nem hozott változást. :D 
A környezetem egyelőre nem panaszkodik rám, mondjuk maximum amiatt tehetnék, hogy sokat beszélek az edzésről…de ezt meg már valószínű megszokták, szóval ez van.
A héten végre-végre kitették a nyíregyházi verseny (BLADE Sport kupa) időpontját is, amit sikerült jól megtippelnünk, így nagy meglepetés nem ért.. de azért jó, hogy végre ez is hivatalos. 

A heti legfinomabb dolog, amit ettem egy Biotech Zero bar volt, ami azért mókás, mert eddig nem voltam oda értük, de már várom, hogy jövőhéten is megjutalmazzam magam eggyel. 
A hét legnagyobb kihívása egyértelműen a mozi volt, illetve a korgó pocak megszokása.
Észrevétel: már az első pár nap után is egyértelműen lapos marad a hasam estére is, ami nagyon bejön, szóval ez plusz motiváció. 

Hát így hirtelen ennyi jutott eszembe, hamarosan pedig újra jelentkezem! 
Addig is kövessetek instagrammon, hiszen ott jóval aktívabb vagyok, mint bármely másik felületen ;) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése