2017. december 31., vasárnap

Fogadom? - Hello 2018

Brit tudósok kimutatták (ja, nem, de tényleg így van), hogy az újévi fogadalmak nagyjából 95%-át nem tartják meg az emberek. Én már egy jó ideje nem fogadok meg semmit, mert egy komoly elhatározáshoz nem kell újévig, következő hónapig vagy hétfőig várnunk. (Bár ha itt tartunk 2018.01.01. hétfőre esik, szóval ha nektek ez kell... ennél nagyobb motivációs napotok nem is lehetne :D )
Ha valamit el akarunk érni, akkor az elhatározás pillanatától dolgozni kell érte. 
 Szóval én most itt összeírom a 2018-as terveimet, amiken azért már egy ideje dolgozgatom. :)





1.       Vissza az iskolapadba 

 Már egy jó ideje tervezem, hogy elvégzem a személyi edző – táplálkozási tanácsadó képzéseket, de jövőre tényleg neki is ülök. Már az iskola is kinézve és mindent úgy fogok alakítani, hogy ez sikerüljön. 





2.       Nincs több mérgező kapcsolat

 Értem ezt pasikra és „barátokra” egyaránt. Nincs szükségem energiavámpír emberekre az életemben, mert csak hátráltatnak. Szintén nem vágyom olyan pasikra, akiknek csak az ágymelegítője lehetek maximum. Szóval szelektálásra fel! :D 



3.       Életmódváltás 2.0

 Ez részben összefügg az első ponttal, ráadásul azért nálam ez már egy ideje folyamatban is van. Itt nem diétáról, fogyókúrákról és egyéb „megvonós” dolgokról van szó. Szimplán jobban odafigyelni arra, hogy mit eszek, iszok, és ha néhanapján megkívánom a sajtos pizzát, akkor azért azt lelkiismeret-furdalás nélkül is megehessem.  (Ez alatt nem azt értem, hogy minden héten beverni egy 32 centiset :D) 



4.       Szociális-élet

 Végig gondolva az év második felében nem voltam éppen a legszociálisabb. Pont azokkal az emberekkel lett kevesebb a kontakt, akik feltöltenek, akiket imádok. Ezen mindenképp változtatni kell, de persze az új ismerősöket, barátokat sem elhanyagolni. 
 Nekem azért is nehéz megtalálni ebben a helyzetben a balanszt, mert sosem voltam valami szociális ember, elvagyok én magamban is (éljenek az introvertált emberek ;) ) és mikor már egy kezemen nem tudom megszámolni azokat az embereket, akikkel napi kontaktban vagyok, akkor sokkot kap az agyam :D Szóval értitek.. 




5.       Személyiségfejlődés 

 A következő évben szeretném még jobban megismerni magamat, elhagyni pár borzasztó tulajdonságom és a szórakoztató irodalom mellett, olyan könyveket is olvasni, amiből tanul az ember lánya valamit. Épp testben, épp lélek, tartja az ősi indiai mondás :D 





6.       Blogger-life

 Ez egy ilyen plusz egy terv a következő évre. Szeretném tartani magam ahhoz, hogy legalább heti egy bejegyzéssel készüljek nektek, ne legyenek többhetes kihagyások. Ezek általában csak lustaságból történnek, mert inkább megnézek egy következő részt az aktuális sorozatból, vagy szimplán nincs kedvem bekapcsolni a gépemet sem. Szóval igyekszem előre tervezni majd a bejegyzéseimet, hogy ne legyenek üres hetek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése