2017. december 2., szombat

Egy kevés rólam

Már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy kéne egy személyesebb hangvételű bejegyzés és úgy néz ki ennek most el is jött az ideje. Ahogy nézegetek más blogokat, elég nagy divat a „random tények rólam” stílusú bejegyzések, így hát én is belecsapok egy ilyenbe.  Nézzük is a listát!

22385200_1954952624782582_2019345503_n.jpg

  1. Már tini korom óta imádok írni.
    Gimis gólyaként jelent meg írásom a suli újságban, aztán egy online magazin honlapján is közölték az egyik cikkemet. Utóbbit azért is tartom különlegesnek, mer Steiner Kristóf segített benne, akit amúgy imádok.
    Ezek mellett írtam több fan-fictiont is, de sajnos egyiket sem fejeztem be.
  2. Görög-szerelem

    22384993_1954952621449249_210794688_n.jpg

    Nagyjából 10-12 éves koromban járhattam először Görögországban, de már akkor beleszerettem. Azóta voltam már egy párszor, de nem tudom megunni. A kultúra, az emberek kedvessége, az ételek.. egyszerűen mindent imádok ott. Az abszolút kedvencem Rodosz-szigete, de tervezek ellátogatni Zakynthosra és Mykonosra is.
  3. Baby boom!
    Mindig is 25 éves koromig szerettem volna kisbabát, de ezt a számot egészen valószínű, hogy ki kell tolnom. Mondjuk régen valóban nem gondoltam, hogy ilyen nehéz normális pasit találni hozzá. Viszont 30 éves korom után már nem szeretnék babát. Nekem is fiatal anyukám van és én imádom, hogy fiatalon szült és amellett, hogy az anyukám, a barátnőm is egyben.
    Persze itt lehet mondani, hogy ez nevelés kérdése és részben ez igaz is, de a túl nagy generációs szakadék, szerintem nem olyan előnyös, de természetesen ez mindenkinek saját döntése. Mostanság már divat 40 felett is szülni.. csak én nem szeretnék közéjük tartozni.
  4. „Nem vagyok antiszociális, csak nem vagyok szociális”- Woody Allen

    22359295_1954952618115916_654363576_n.jpg

    Alapvetően én introvertált személyiségnek vallom magamat, bár már egy ideje igyekszem javítani a szociális képességeimen. Nagyon jól elvagyok emberek nélkül napokig is, imádok olvasni, sorozatokat nézni, de csak úgy egymagamban járni a várost is. Az utóbbi négy évben azért sokat fejlődtem, szinte már soknak mondható a barátaim száma is (5 egész :D ) és akad néhány haver is.
  5. Cry-baby

    22359326_1954952631449248_1139173444_n.jpg

    Borzasztó könnyen elsírom magam bármin. Igen, a bármi alatt érthetünk akár egy reklámot is, de a stressz is így jön ki rajtam. Utóbbi amúgy baromira nem szerencsés, mert sokszor azt hiszik, direkt csinálom, hogy megsajnáljanak, de nem.. attól még, hogy sírok dühös vagyok és szeretnék hozzád vágni valamit. :D
  6. Kicsit ügyetlen…
    Borzasztó béna tudok lenni, bár én ezeken az ügyetlenségeimen jókat szoktam nevetni. Képes vagyok a saját lábamban is elesni, leenni magam és sorolhatnám. Két kedvenc ehhez kapcsolódó szituációm is van. Az egyik még gimis koromból, ahol voltak féléves gyűléseink évfolyam szinten és nekem kellett felmenni a színpadra. Hát mondhatni felesetem oda, ugyanis beleakadtam az egyik kábelbe és csak a pódiumnak volt köszönhető, hogy nem estem pofára. :D
    A másik hasonló kis történet egy első randis sztori, ahova a srác valami ünnepségről jött, így hát én is kicsíptem magamat, kisruha, magas sarkú cipő, minden, ami kell. Annyira beszélgettünk, hogy nem vettem észre az útpadkát, és szó szerint letérdeltem a srác elé. Persze én szakadtam a nevetéstől, míg ő ijedten kérdezgette, hogy nem-e esett bajom. Szóval sikerül kínos szituációkba keverednem néha..
  7. Utálok másokat megbántani

    22385274_1954955651448946_996915050_n.jpg

    Akár mennyire is hangoztatom, hogy nem szeretem az embereket – ami amúgy igaz is – nem szeretem őket megbántani. Ebből kifolyólag általában magamat keverem kellemetlen helyzetbe, ugyanis lett már hasonlóból egy pár hónapig tartó kapcsolatom és felesleges haverság is. Persze ezeknek a helyzeteknek mindig az a vége, hogy a másik megbántódik, de valamiért mégis inkább elhúzom az ilyesmi beszélgetéseket és próbálok rajta szépíteni.
    Amúgy is jobb napjaimon egészen közvetlen tudok lenni, amit például az előző munkahelyemen a férfivásárlók sokszor flörtölésnek gondoltak…bocsi. :D
  8. Lusta vs. Fit

    22407570_1954953498115828_1299786679_n.jpg

    Eszméletlenül lusta tudok lenni, de idén ismét belevágtam a sportolásba és próbálom legyőzni ezt a rossz tulajdonságomat. Alapvetően, ha már lejutok a teremig imádok lent lenni, de mostanság megint igencsak elhanyagoltam ilyen-olyan kifogásokkal a dolgot, amiért nem vagyok magamra büszke.
  9. Geek-girl

    22375470_1954952628115915_175158010_o.jpg

    Imádom a Marvel és a DCcomics filmeket, valamint videó játékokkal is imádok játszani. A Marvel univerzumból Vasember az abszolút kedvencem, bár a Logan film is nagyon tetszett (másodjára), míg a DC karakterek közül egyértelműen Joker a favorit és itt most lehet fújjogni, de nem csak Heath Ledger Jokerét, de úgy alapból minden Jokert imádok.
    Végül pedig, ha játékokról van szó, akkor a Don’t starve a kedvencem, borzasztóan rá tudok függni és napokig csak akkor felállni a gép elől, ha nagyon muszáj.
  10. „Azt mondod, hogy ez csak egy zene, én azt mondom, egy életforma” – Ossian

    22359326_1954952614782583_375728740_n.jpg

    IMÁDOK koncertekre járni, a fesztiválos életérzésről nem is beszélve. Rengeteg koncerten jártam már, de a legjobb élményeim mégis a VOLT és a Sziget fesztiválokhoz köthetőek. Idén is sikerült ellátogatnom mind a két fesztiválra, bár csak 1-1 napra és ezeken felül is voltam még jó pár koncerten.
    Bármikor mikor elmegyek egy kedvenc zenészem fellépésre, kint tudom hagyni a valóságot, nem számít semmi, nem idegeskedem semmin, csak élvezem a pillanatot és jól érzem magamat. Mellékesen megjegyezném, hogy a héten ezzel a témával kapcsolatban szeretnék egy külön bejegyzést hozni nektek.

1 megjegyzés:

  1. Tetszik nagyon,őszinte,nyílt,szimpatikus. Nem tudodm,hogy hogy akadtam Rád,de nem bántam meg. Talán facebookon láttalak először majd Insta-n most meg itt vagyok. Nagyon remélem,hogy egyszer szemyesen is sikerül megismerkednünk. Gratulálok az írásaidhoz. :) üdv:T

    VálaszTörlés